18.07.2013

Netanyahu: EU anfægter Israels grænser.

Fra News that matters.
18. juli 2013.

"Vi vil ikke acceptere noget diktat udefra om vore grænser".

Som svar på, at EU agter at føje betingelser til kontrakter med Israel i fremtiden, sagde Premierminister Benjamin Netanyahu tirsdag:

"Som Israels Premierminister vil jeg ikke lade de hundrede tusinder af Israelere, der bor i Judæa og Samaria, i Golanhøjderne og i Jerusalem, vor forenede hovedstad, blive skadet. Vi vil ikke acceptere noget udefrakommende diktat om vore grænser. Dette spørgsmål vil alene blive afgjort i direkte forhandlinger mellem parterne."

Source: Premierminister Israel

Kommentar:
I går kaldte jeg EU’s sidste træk for en tilbagevenden til Nazismen. Det lyder måske for dramatisk, og ikke i overensstemmelse med realiteterne.

Men når du reflektere over dette spørgsmål, vil du se den klare lighed mellem det nuværende EU-regime og Hitler. Budskabet er: Dagens grænser, som beskytter Jøderne, skal fjernes.

En sådan holdning til Israel er dybest set en krigserklæring.

Hitler selv fjernede grænsen mellem Tyskland og Polen, hvor de fleste af de Nazistiske koncentrationslejre skulle bygges. Til sidst væltede Hitler også Ruslands grænser for at få adgang til over to millioner Jøder vest for Moskva.

Neo-Nazismen i Den Europæiske Union er ikke så indlysende for de fleste af de sovende og slumrende Europæere, da der ikke er spektakulære pogromer blandt Jøderne i Europa i dag. EU bruger PLO som et værktøj til at nedrive de grænser, som beskytter Jøderne imod at blive udsat for et nyt Holocaust.

Hvis Israel bliver skubbet tilbage mod våbenhvilegrænserne fra 1949, vil der næppe være 14 kilometer fra den nye "Jihad grænse" til den Israelske by, Netanya. Ingen hær i verden vil være i stand til at forsvare en sådan mini-stat fra at blive ødelagt af sine fjender.

På denne måde vil EU udrette det, der aldrig lykkedes for Hitler. Den totale ødelæggelse af det gensamlede Jødiske folk, som har genoprettet deres hjem i det Zionistiske Israel.

Kan du se det?
--------------------------------------------------------------------------------------------------
"I hele landet, siger Herren, skal to tredjedele tilintetgøres og omkomme, og en tredjedel skal blive tilbage. Den tredjedel lægger jeg i ilden,  jeg lutrer dem, som man lutrer sølv, og prøver dem, som man prøver guld. De skal påkalde mit navn, og jeg vil svare dem. Jeg siger: »De er mit folk,« og de svarer: »Herren er min Gud.« Zak 13:8-9.