15.09.2013

Lidt sarkasme til dagen derpå.

Fra Endtimeheadlines/
15. september 2013.

Obama: Amerika blev grundlagt af Muslimer, som afslørede hemmeligheder i universet.

I lyset af Barry Hussein Obamas generelle holdninger vedrørende Syrien og Mellemøsten tænkte jeg, det kunne være interessant at reflektere over hans kommentarer i juli i år, da han var vært for Muslimske ledere i Det Hvide Hus.

Trods alt, så er den vrangforestilling, at Præsidenten besatte Det Hvide Hus, noget vi alle skal være på vagt overfor. Hussein Obama læste op fra en samling historiske eventyr, da han var vært ved sin femte Ramadan-fest i Det Hvide Hus.

Selvfølgelig har Hussein fastholdt, at han har været en Kristen lige siden sine barndomsdage som Muslim i Pakistan. Måske en af de mange lufthavns-konverteringer. Men uanset hans generalieblad, er der absolut ingen grund til at tro, at han er noget andet end 100% sandfærdig i alt, hvad han gør.

Efter at have fastslået, at jeg fuldt og fast tror på det, Hussein Obama fortæller os, er der stadig nogle kuriositeter i hans budskab fra den festlige lejlighed i Det Hvide Hus. I sine forberedte bemærkninger, citerede Hussein Obama fra Koranen, og sagde: "Hvem som helst, der gør gavn som atomets vægt, vil se resultater."

Nå, jeg har aldrig læst Koranen, og jeg kan ikke finde det citerede nogen steder, undtagen i uddraget fra hans indlæg. Men hvis Hussein Obama siger, at det findes der, må jeg jo tro på det.

Det er meget imponerende. I en tid før elektriciteten og sandsynligvis også før elektronmikroskoperne var forfatterne af Koranen klar over sagens atomare struktur. Jeg er imponeret. Den eneste mulige forklaring er et guddommeligt forsyn. More
-----------------------------------------------------------------------------
Se desuden: Kun for sjov...