29.12.2013

Støtter USA Israel?

Fra Bibleprophecyblog.com/
28. december 2013.

Venner, jeg håber, at I alle har haft mulighed for at se den halv-times dokumentarfilm, der for nyligt blev postet af ”Emergency Committee for Israel” (Se video nedenfor).

Efter mit synspunkt indeholder denne dokumentarfilm en saglig analyse af, hvordan vor nation har vendt ryggen til Israel på en ubarmhjertig og ekspedit måde i de fem år under Obama-Administrationen.



Vi lever virkelig ved et vendepunkt i vor nations historie, hvor USA ikke længere er pro-Israelsk. Alt dette, mener jeg, sætter scenen for Zakarias 14:2, hvor alle nationer i endetiden vil vende sig imod Israel. Dette kan ikke love godt for vort land, i betragtning af det, Gud har sagt om nationen Israel i Første Mosebog 12:3:

"Jeg vil velsigne dem, der velsigner dig, og den, der forbander dig, vil jeg forbande. I dig skal alle jordens slægter velsignes."

De historiske optegnelser er klare for dem, der tager sig tid til at se objektivt på dem. En nation, der uretfærdigt manipulerer med Israel, vil til sidst falder som Verdensmagt. Dette var tilfældet med store imperier i fortiden, såsom Egypten, Assyrien, Babylon, Medo-Persien, Grækenland, Rom, Storbritannien, og endog Nazi-Tyskland.

Vi bør i denne tid sørge over vor nations retning, men vi må også i denne tid huske, at Gud har kontrol over historien. Jeg håber, at mange - hvis ikke alle - vil bruge deres indflydelse til at integrere nogle af de sandheder, der findes i denne dokumentarfilm, når de advarer andre eller fører dem til en personlig tro på Jesus eller Yeshua (Hebraisk for Jesus), der alene kan frelse.

Gud velsigner jer.