18.11.2013

Advarsel! Der er ved at ske noget mærkeligt!

Fra Vineoflifenews.com/
16. november 2013.
Af Gordon King.

Hej, jeg beder om, at alle har det godt under vor Herre og Frelser Jesus Kristi beskyttelse! Amen.

Jeg skriver dette indlæg, fordi jeg har en stærk fornemmelse eller følelse af ubehag. Ikke fysisk eller følelsesmæssigt ubehag, men ubehag i verden. Der er bare noget, der ikke er rigtigt. Der er noget galt i dag. Der sker noget.

Lyder det mærkeligt? Selvfølgelig sker der ting i verden, der ikke er rigtige. Men dette er anderledes. Jeg kan bare ikke sætte fingeren på det. Der er megen kaos og forvirring, vold og ondskab. Jeg føler det som om, der sker noget meget voldsomt nu eller meget snart.

Jeg arbejder stadig på at lytte til, hvad Herren forsøger at fortælle mig. Til tider er det et meget klart budskab, mens det andre gange er uklart. Jeg beder til Herren om at få indsigt, forståelse og udsyn.

Vær opmærksomme og fortsæt med at vandre dagligt med Herren. Tingene bliver værre dag for dag. Den verden, som vi engang kendte, er borte. Ondskaben i verden er ved at blive stærk.

Jeg beder til Gud om at bevare jer, vejlede jer og give jer fred og trøst! Amen.

Må Gud velsigne alle!
------------------------------------------------------------------------
Enkelte sætninger er udeladt.