14.06.2013

Erdogan spiller på Jødehad som reaktion på protester.

Fra News that matters
14. juni 2013.

Embedsmændene i Jerusalem har afstået fra at reagere på den Tyrkiske PM’s anstød, da han efter sigende forudsatte, at Israel er "glad" for protesterne.

Israelske embedsmænd afstod torsdag fra at reagere på den kampberedte Tyrkiske Premierminister, Recep Tayyip Erdogan, der efter sigende forudsatte, at Israel er glad for de protester, der skaber røre i hans land.

”Hurriyet Daily News” rapporterede, at Erdogan, under et møde med formanden for Sammenslutningen af Tyrkiske Håndværkere og Handlende, sagde, at fremmede elementer er involverede i de to-uger gamle protester om Gezi Park.

Source: Jerusalem Post

Kommentar:
De, der finder glæde i frihed og demokrati, fryder sig, når mænd som Erdogan bliver afsløret som Fascist, da det er den skinbarlige, rædselsvækkende sandhed.

At den Tyrkiske PM er vred på Israel, er forståeligt. Den Jødiske stat er en vederstyggelighed for Islamiske Fascister, der ønsker at se Mellemøsten som en "Jøde-fri zone", og i det mindste en region, hvor alle skal leve i underkastelse af "Allah" og hans sendebud.

5 Mos 32:39:
”Indse dog, at det er mig, kun mig, der er ingen Gud ved siden af mig; det er mig, der dræber og gør levende, har jeg knust, er det mig, der læger; ingen kan rive nogen ud af min hånd.”

Pris Herren for staten Israel. Blot ved at eksistere viser de, at Israels Gud findes. Han er den levende Gud, og Han kan ikke hånes af mænd som Erdogan.